לא נורא, הרוב לא מצליחים לענות על הכל נכון

כדי להצליח בקורסים בשנה א' - צריך להתכונן מראש.

הדרך שלך להצלחה

עם 36% נשירה מהלימודים – הכנה ללימודים היא הכרחית. בקורס הדיגיטלי שיצרתי אחרי 10 שנים של מחקר ופיתוח והוראה של אלפי סטודנטים – תקבלו את כל הכלים להצלחה בקורסים המתמטיים בתואר.

נגן וידאו

הידעת?

36% נושרים ממדעי המחשב והנדסה

דו”ח של מבקר המדינה קבע כי 42% לא מסיימים את לימודי מדעי המחשב ובאיזור
30% שלא מסיימים את לימודי ההנדסה, כאשר רוב הנשירה מתרחשת בשנה הראשונה. אחת הסיבות העיקריות לנשירת הסטודנטים הוא הכישלונות בקורסים המתמטיים שבחלק גדול מהם יש למעלה מ-50% נכשלים.

קיבלת 100 ב-5 יחידות במתמטיקה? זה לא מספיק

הכנה מוקדמת היא הכרחית

יש הבדל תיהומי בין מתמטיקה תיכונית למתמטיקה אקדמית. המתמטיקה של הבגרות לא מכינה למתמטיקה אקדמית, וזו הסיבה לכמות הנושרים הגדולה. בשנה א’ אתם תיחשפו לעולם מתמטי חדש ותלמדו שפה חדשה. גם הפרקטיקה שונה – אם בתיכון עסקתם בעיקר בלפתור תרגילים, באקדמיה תידרשו בעיקר לכתוב הוכחות. הבעיה היא שאת הדברים הללו לא ילמדו אתכם ויזרקו אתכם למים העמוקים ישר מהרגע הראשון.

לכן חייבים להתכונן לפני, ולחזור על החומר של התיכון – זה פשוט לא מספיק. קורסי ההכנה שמציעים מוסדות הלימוד, המכינות והקורסים המקוונים פשוט חוזרים על החומר לבגרות, ולא יכינו אתכם לקראת המתמטיקה של התואר.

קורס ההכנה לשנה א’ הוא הקורס היחיד שמכין לקראת המתמטיקה שתתקלו בה בתואר.

מי שנושר מפסיד בין 5 ל-8 מיליון ש"ח

החשבון הוא פשוט – השכר הממוצע בהייטק לבוגרי מדעי המחשב והנדסה הוא 30,000 לעומת השכר הממוצע במשק שעומד על כ-12,000. הבדל זה בשכר כאשר סוכמים אותו לאורך שנות עבודה של אדם בוגר מגיע להבדל של כ-8 מיליון ש”ח (מבלי לקחת בחשבון ריבית דריבית, אבל גם ללא מיסים). בכל אופן, מדובר בהבדל של לפחות 5 מיליון ש”ח.

הקורס הוא השקעה חכמה

כאשר עושים חשבון, חושבים על הדברים באופן רציונלי ומבינים מה מונח על הכף – ברור שצריך לעשות את כל מה שנדרש כדי לצלוח את הקורסים המתמטיים ולסיים את התואר בהצלחה.

אין עוד קורס כמו קורס ההכנה לשנה א’. בקורס הושקעו שנים רבות של פיתוח ומאות אלפי שקלים. הקורס הוא לא זול, אך הוא גם לא יקר ביחס למה שהוא נותן, ומה שהוא נותן זה את כל הידע, הכלים והיכולות כדי להצליח בקורסים המתמטיים ובתוך כך בתואר. זה שווה מיליונים.

לכן, ההשקעה בקורס בקורס היא מזערית ביחס להחזר שלה, פי אלפים מעלותו. לכן, מדובר באחת ההשקעות הטובות ביותר שתוכלו לעשות עבור עתידכם.

התחילו ללמוד בקורס ללא עלות

סטודנטים ממליצים

נגן וידאו אודות סטודנטית ממליצה ללמוד בקורס הכנה לשנה א למדעי המחשב והנדסה
נגן וידאו

יהל סלוצקי

סטודנט שנה א' לפיזיקה

הקורס הדיגיטלי להכנה למתמטיקה אקדמית ממש נוח וברור. הוא פשוט להבנה ועוזר להוריד את הלחץ לפני התואר. ממליץ בחום לכל מי שהולך ללמוד תואר מתמטי. הוא מסביר שם הרבה דברים שלא מלמדים בתיכון ומאפשר נחיתה רכה יותר באקדמיה.

דירוג גוגל Google

4.9
5/5

לעלות ברמה

כל מה שצריך כדי להגיע מוכנים לתואר

המתמטיקה שתתקלו בה באקדמיה שונה לחלוטין מהתמטיקה התיכונית.

אם בתיכון מה שעשיתם בעיקר היה לפתור תרגילים, באקדמיה אתם בעיקר תדרשו לכתוב הוכחות. ובאופן אבסורדי – את זה לא מלמדים באף קורס מתמטי בתואר!

בקורס הכנה תלמדו כל מה שיעזור לכם להצליח בקורסים בשנה א’ במתמטיקה ושלא מלמדים לא בתיכון ולא באקדמיה. אתם תכירו את השפה המתמטית והלוגית ותלמדו כיצד לחשוב ולנסח את הדברים באופן פורמלי. וגולת הכותרת – תלמדו איך לכתוב הוכחות בכוחות עצמכם.

לדעת את המבנה המשותף לכל הנושאים

בניגוד לשפות טבעיות – למתמטיקה יש תחביר ומבנה פשוט מאוד מאוד שחוזר על עצמו בכל התחומים במתמטיקה. ברגע שיודעים אותו – כל הנושאים במתמטיקה פתאום מתחברים ומתבהרים. וגם – אפשר לשכפל הצלחות וללמוד נושאים חדשים בקלות.

לדבר מתמטיקה

בדר”כ מרצים מתחילים ללמד ולדבר כאילו הסטודנטים כבר יודעים ודוברים את השפה. ברור שככה לא ניתן ללמוד. מתמטיקה היא שפה, ולכן כדאי ללמוד אותה כמו שלומדים שפה שנייה. מתמטיקה מדוברת שיטת הלימוד שפיתחתי תאפשר לכם ללמוד נושאים חדשים בקלות, במקום להיתקל שוב ושוב בקשיים.

להתהלך בעולם המתמטי

במקום להיות אבודים אתם תסגלו כלים ויכולות להרגיש בטוחים בעולם המתמטי כך שממש תוכלו להתהלך בו. הגעתם לטריטוריה חדשה? אין בעיה, הרגליים הם אותם רגליים והדרך שלכם לראות את העולם המתמטי תשאר אותו דבר. הדברים נהיים פשוטים.

תוכנית הקורס

נושאי הלימוד

  1. השפה
  2. מושגי היסוד (שיעור ו-5 תרגולים)
  1. עצמים – היררכיה של סוגי עצמים
  2. טענות
    1. טענה מורכבת
    2. טענת לכל, קיים וקיים ויחיד
  3. מחרוזות
    1. החלפות והצבה ראשוני
    2. המעמד של האותיות במתמטיקה
    3. מהי תבנית (שיעור ותרגול)
  4. פונקציות ופעולות
  5. שם-עצם תקני
    1. הגדרה אינדוקטיבית
    2. הגדרת שם-עצם תקני 

    3.  פעולה מרכזית

    4. השמטות סוגריים 

    5. שימושיות הפעולה המרכזית

    6. שם-עצם תקני או לא?

  1. למה הוכחה, מהי לוגיקה ומדוע אנו מעוניינים בלוגיקה (שיעור ותרגול)
  2. טיעונים (שיעור ותרגול)
  3. הוכחה במתמטיקה ומערכת אקסיומטית (שיעור ותרגול)
  4. החופש במתמטיקה וסוגי מערכות אקסיומטיות (שיעור ותרגול)
  5. הביקורת של הילברט (שיעור ותרגול)

החלק הזה במספרים

מה בחלק הזה?

בחלק הראשון של הקורס אנחנו נניח את היסודות לעבודה שלנו בהמשך הקורס ובכלל למתמטיקה ברמה אקדמית. אנחנו נלמד את השפה המתמטיקה לעומקה. נלמד את התחביר של השפה המתמטית ונראה איך לכל התחומים במתמטיקה יש את אותוה מבנה. זה יאפשר לכם ללמוד נושאים חדשים כשתתחילו את הלימודים באקדמיה – במהירות ובקלות.

בנוסף, נלמד את מושגי היסוד של מתמטיקה מדוברת וכן נייצר הרגלי עבודה וכלי עבודה בסיסיים שישמשו אותנו לאורך כל הלימוד שלנו. לבסוף, נלמד מבוא ללוגיקה ואת המושגים הבסיסיים שלה. בתוך כך נראה מהי מערכת אקסיומטית מה שיוביל אותנו לאפשרות לענות על השאלה הגדולה – מהי מתמטיקה?

נושאי הלימוד

  1. בניית התחום, טבלת הקסם, כתיבה אקסטנציונלית, שייכות, שיוויון
  2. תת-קבוצה ודיאגרמת וון
  3. בלבול בין שייכות לתת-קבוצה
  4. תת-קבוצה ממש
  5. כתיבה אינטנציונלית של קבוצה
  6. טקסונומיה באמצעות תורת
  7. הקבוצות, קבוצה ריקה
  8. פעולות – חיתוך איחוד ועוצמה
  9. פעולות – הפרש ומשלים

  10. שם-עצם תקני פעולה מרכזית ודיאגרמת עץ

  11. שמות-עצם מורכבים

  12. סוגי מספרים – סיבוב ראשון

  13. קבוצה אינטנציונלית עם מספרים

  14. קטעים של מספרים ממשיים

  15. קבוצה אינטנציונלית עם תבנית שם-עצם

  16. פעולות וטענות עם קבוצות המספרים

  17. זוג סדור ושיוויון זוגות סדורים

  18. קבוצה אקסטנציונלית ואינטנציונלית של זוגות סדורים

  19. קבוצת פתרונות של משוואה

  20. מכפלה קרטזית

  1. דיאגרמת חצים והגדרת פונקציה באופן מדוייק
  2. קבוצת כל הפונקציות מ- ל-, קיים ויחיד, ה-תמונה, טענות על התאמות
  3. רשימה של משוואות מהצורה f(x):=
  4. פונקציה כעצם, טבלת הקסם לפונקציה (ולחדו”א), שיוויון פונקציות
  5. פונקציות שרירותיות ובאמצעות כלל
  6. פונקציה עם כלל – משוואה מהצורה f(x):=
  7. התאמה באמצעות זוג סדור, צורת תצוגה – קבוצה אקסטנציונלית של זוגות סדורים
  8. פונקציה כקבוצה אינטנציונלית של זוגות סדורים
  9. טבלה
  10. משוואה עם 2 אותיות
  11. כתיב למדא, פונקציה כעצם
  12. חלוקה למקרים
  13. היסטוריה, דקארט וחלוקה של המתמטיקה, בניית מערכת צירים קרטזית
  14. החיבור בין האלגברה לגיאומטריה – גרף של משוואה, משוואה של גרף
  15. גרף של פונקציה
  16.  סיכום ביניים – תצורות תצוגה
  17. סדרה כפונקציה, מחרוזת כסדרה
  18. פונקציות שבתחום שלהן זוגות סדורים, פונקציה בינארית
  19. פעולה כסוג של פונקציה, כתיבה תוכית, פעולה בינארית
  20. טבלת פעולה
  21. פונקציות רקורסיביות
  1. יצירת שם-עצם מתבנית נתונה (שיעור ותרגול)
  2. יצירת תבנית משם-עצם נתון – הכללה (שיעור ותרגול)
  3. זיהוי התאמה לתבנית (שיעור ותרגול)
  4. תבניות המכלילות פעולות (שיעור ותרגול)

החלק הזה במספרים

מה בחלק הזה?

אחרי שהנחנו את היסודות בחלק הראשון של הקורס בחלק השני נוכל להתחיל לעבוד על דברים מתקדמים יותר. נתחיל את העבודה שלנו עם תורת הקבוצות. תורת הקבוצות מהווה את הבסיס לכל עיסוק מתמטי אקדמי ואתם תשתמשו בה בכל קורס בשנה א’. לכן, נרצה שתדעו את הנושא הזה בצורה מצויינת.

לאחר מכן נעבור להעמיק בנושא הפונקציות. למדתם על פונקציות רבות בתיכון, אבל לא בצורה מעמיקה מספיק. אתם תשתמשו בפונקציות בכל קורס מתמטי אקדמי, ובצורה מופשטת, לכן חשוב לדעת נושא זו לבוריו.

הנושא האחרון בחלק הזה יהיה תבניות. ידיעה טובה שלו תאפשר לכם ללמוד נושאים חדשים בקלות ובמהירות ונראה יישום של זה כבר בחלקים הבאים בקורס, אבל גם תעשו בזה שימוש בוודאי במסגרת הקורסים באקדמיה.

נושאי הלימוד

  1. סימני שפת תחשיב הפסוקים, הגדרת נב”כ, דיאגרמת עץ לבניית נב”כ, דוגמאות (שיעור ו-2 תרגולים)
  2. מספר הסוגריים, קשר ראשי, ניתוח נב”כ נתון, מחרוזות שאינן נב”כ (שיעור ותרגול)
  1. הצבה בתבנית
  2. יצירת תבניות, החשיבות של לקרוא בתבניות
  3. זיהוי התאמה לתבנית (גם לטיעונים)
  1. מפת הדרכים – סמנטיקה ומערכת הוכחה, הסבר מעמיק על מהי סמנטיקה, מודל מבחינה פילוסופית
  2. פונקציות-אמת של הקשרים
  3. פונקציות-אמת של הקשרים – המשך
  4. ערך-האמת של נב”כ מורכב במודל
  5. פונקציית החישוב של המודל
  6. סוגי טענות – טאוטולוגיה, סתירה, קונטינגנציה, טבלת-אמת
  7. סוגי טיעונים – תקף, בטל ומבוסס
  8. עקביות סמנטית
  9. שקילויות לוגיות, הדיבור של בני-האדם והמודלים
  10. שימוש בשקילות לוגית
  11. הוכחה באמצעות שקילויות
  1. מבוא למערכת הוכחה, דדוקציה, מבנה של הוכחה, דדוקציה טבעית – הכנסה והוצאה וגם, שיטת הסנדביץ’
  2. הכלל השלישי – הכנסת או, הכלל הרביעי – הוצאת שלילה
  3. הכלל החמישי – הוצאת אימפליקציה
  4. הכללים השישי והשביעי – הוצאת והכנסת שקילות, כלל החזרה
  5. תת-הוכחה – באופן כללי והכלל השמיני – הכנסת אימפליקציה, הסייג בנוגע לחזרה
  6. הכלל התשיעי – הכנסת שלילה (הוכחה בדרך השלילה)
  7. הכלל העשירי – הוצאת או
  8. קריאת הוכחה בדדוקציה לפי סנדביץ’
  9. תבניות היסק ותיאורמות
  10. תוספת להוצאת או
  11. שלמות ונאותות, טיעון שאינו יכיח

החלק הזה במספרים

מה בחלק הזה?

בחלק השלישי של הקורס נתחיל את העיסוק שלנו בלוגיקה. במתמטיקה ברמה אקדמית אנחנו רוצים להתנסח בצורה מדוייקת. לכן, אנחנו נדרשים לשפה לוגית שתאפשר לנו להתנסח בדיוק וללא עמימות. בחלק הזה נלמד את שפת הפסוקים ובחלק הבא המתקדם יותר נלמד את שפת היחסים.

בנוסף, ובניגוד למה שאתם מכירים מהלימודים שלכם בעבר במערכת החינוך במתמטיקה ברמה אקדמית הדבר העיקרי שאנחנו נדרשים לו הוא לכתוב הוכחות. ולכן, רוב המהלכים שלנו הם מהלכים לוגיים. מסיבה זו, מעבר לאפשרות להתנסח בצורה מדוייקת, בחלק של מערכת ההוכחה נלמד את הכלים הלוגיים שישמשו אותנו לצורך כתיבת הוכחות.

נושאי הלימוד

  1. הצרנות פשוטות עם קשרים
  2. טענת קיום
  3. טענת לכל – הצרנות פשוטות, מתי טענת לכל אמיתית ומתי שקרית (טענת קיום אמיתית)
  4. יחס דו-מקומי – הצרנות פשוטות, הצרנות עם קשרים
  5. יחס דו-מקומי – כמת אחד (כולם), סימן השיוויון, תחשיב היחסים מבטא את טבלת הקסם
  1. סימני שפת תחשיב היחסים – סימנים לוגיים וחתימה
  2. הגדרת נב”כ, דיאגרמת עץ לבניית נב”כ, דוגמאות
  3. קשר ראשי או כמת ראשי וניתוח נב”כ נתון
  4. נב”כ או לא נב”כ?
  5. מופע חופשי/קשור של משתנה, נוסחה פתוחה/סגורה
  1. בעקבות היררכיית פעולות –  רק יחסים וקשרים (והרבה)
  2. כמת אחד בטווח החלות (שלילות והבדלים איפה השלילה והבדל בין טענת אימפלי
  3. יחס דו-מקומי – כמת אחד (כולם), אבל גם עם שלילות וקשרים (טענת אימפליקציה ולא לכל)
  4. יחס דו-מקומי – כמת אחד, כל ה- במקום כולם
  5. יחס דו-מקומי – הצרנות עם 2 כמתים
  6. יחס דו-מקומי – הצרנות עם 2 כמתים – כל ה במקום כולם
  7. לפחות, לכל היותר, בדיוק
  8. לפחות, לכל היותר, בדיוק – עם יחסים דו-מקומיים (וגם כדוגמא כלליות וחד-ערכיות)
  9. תרגול נוסף – הצרנות גיאומטריות
  10. עמימויות לוגיות – דוגמא, תרגום חזרה לעברית
  11. הצרנת טיעונים
  1. הצבה בתבנית
  2. יצירת תבניות, החשיבות של לקרוא בתבניות
  3. זיהוי התאמה לתבנית
  1. מפת הדרכים – סמנטיקה ומערכת הוכחה, הסבר מעמיק על מהי סמנטיקה, מודל מבחינה פילוסופית
  2. פונקציות-אמת של הקשרים
  3. פונקציות-אמת של הקשרים – המשך
  4. ערך-האמת של נב”כ מורכב במודל
  5. פונקציית החישוב של המודל
  6. סוגי טענות – טאוטולוגיה, סתירה, קונטינגנציה, טבלת-אמת
  7. סוגי טיעונים – תקף, בטל ומבוסס
  8. עקביות סמנטית
  9. שקילויות לוגיות, הדיבור של בני-האדם והמודלים
  10. שימוש בשקילות לוגית
  11. הוכחה באמצעות שקילויות
  1. מפת דרכים – מה עשינו עד כה, סמנטיקה, מערכת הוכחה, השוני מתחשיב הפסוקים ביצירת מודל, התחלת בניית מודל – פירוש לקבועים, ליחסים חד-מקומיים ובניית פונקציית חישוב למודל
  2. מבנה עם יחס דו-מקומי, ערך-אמת לנב”כ עם דו-מקומי
  3. השמה – פירוש למשתנים, דוגמאות לטענה פתוחה במבנה, טענת קיום
  4. אמיתיות טענת לכל במבנה
  5. שילוב בין טענות קיום וטענות לכל
  6. סוגי טענות – טאוטולוגיה סתירה וקונטינגנציה
  7. שקילות בין טענת לכל וטענת קיום, זיהוי התאמה לתבנית לצורך שימוש בשקילויות
  8. טיעון תקף ובטל – לא נתעכב יותר מדי על תקפות, בעיקר על בטלות
  1. שימוש בכללי היסק של פסוקים עם נב”כים של יחסים
  2. הוצאת =
  3.  הוצאת לכל
  4. הכנסת =, הכנסת קיים
  5. הכנסת לכל – התחלה
  6. הכנסת לכל – מתקדם
  7. הוצאת קיים – התחלה
  8. הוצאת קיים – מתקדם
  9. תבניות היסק
  10. שלמות ונאותות – הוכחת טיעון שאינו יכיח
  11. הוכח או הפרך
  12. חח”ע – הוכחות ביחס לפונקציות עם כלל

החלק הזה במספרים

מה בחלק הזה?

אחרי שבחלק השלישי למדנו את הבסיס של הלוגיקה בדמות תחשיב הפסוקים בחלק הרביעי והאחרון של הקורס נעבור לנושאים מתקדמים בלוגיקה. בחלק זה נלמד את שפת היחסים והתחשיב הנלווה לה. המטרה שלנו תהיה זהה לזו שהצבנו לנו בחלק השלישי – לצייד אתכם באפשרות להתנסח באופן מדוייק וכן לתת לכם כלים לצורך כתיבת הוכחות במתמטיקה ברמה אקדמית. כעת, אלו יהיו בצורה מתקדמת ועשירה יותר מזו שהוצגה בחלק השלישי. בשיעור האחרון של מערכת ההוכחה נראה איך ליישם את הכלים שרכשנו במסגרת כתיבת הוכחות במתמטיקה, באופן ספציפי נקח כדוגמה את נושא הפונקציות החד-חד-ערכיות.

בסוף החלק הזה יהיו לכם את כל הידע, הכלים והיכולות כדי להצליח בכל קורס מתמטי אקדמי.

המרצה החדש שלך

אסף מנור

מרצה למתמטיקה ויזם. בעל ניסיון עשיר של מעל 15 שנים בהוראת מתמטיקה, לאלפי סטודנטים ותלמידים. הוא לימד בחוג להוראת מתמטיקה בסמינר הקיבוצים ובחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו. 

את שיטת הלימוד הייחודית שלו הוא פיתח לאורך 10 השנים האחרונות תוך כדי מחקר והוראה ובדיקתה עם אלפי סטודנטים.

הוא חבר בעמותת תפס”ן ששמה למטרתה לטפל בנוער נושר וכן גם מתנדב בפרויקט עמי”טים למדע לחיבור של ילדים משכבות מוחלשות לחשיבה ועשייה מדעית.

איתך לאורך כל הדרך

סוג חדש של קורס מקוון

זה לא עוד אחד מהקורסים המקוונים שנמצאים ברשת. מדובר בלימוד ברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת התכנים והן מבחינת חווית הלימוד. בקורס הזה הועצמו כל היתרונות של לימוד דיגיטלי ואלה שולבו עם קהילה לומדת ותמיכה שלי ושל צוות ההוראה שלי.

אתם לא לבד

שאלו כמה שאלות שצריך, 24/7

אתם לא לבד. בניגוד לרוב הקורסים המקוונים – בקורס הזה אפשר וכדאי לשאול! בעמוד של כל שיעור יש אפשרות לשאול. אני והצוות שלי כאן כדי לענות על כל השאלות. בנוסף, תוכל לקרוא גם את השאלות של סטודנטים אחרים וללמוד מהם.

סרטונים ברמה הגבוהה ביותר

זהו מחזה נפוץ של קורסים מקוונים שאיכותם נמוכה – הן מבחינת התכנים והן מבחינת רמת ההפקה. בשני פרמטרים אלה הקורס מצטיין. מבחינת התכנים – אין עוד קורס כזה. הושקעו בו אלפי שעות של פיתוח לאורך שנים רבות. גם בצד ההפקתי אין הוא נופל בסטנדרט שהוצב – רמת הסאונד, הוידאו והעברת התכנים על-ידי מצגות מושקעות (כתב יד? לא תודה), בכל אלה הושקעו כדי להעביר עבורכם את חווית הלימוד הטובה ביותר.

תרגולים אינטרקטיביים

לא מספיק שהשיעורים יהיו ברמה הגבוהה ביותר. בלי תרגול טוב – אי-אפשר להתקדם. והתרגול בקורס הזה הוא הטוב ביותר. התרגולים בנויים בצורה מושלמת כך שמושגים בסיסיים מוטמעים והרמה עולה בהדרגה. תרגול קשה מדי – לא עוזר. כנ”ל גם תרגול קל.

התרגולים הם אינטרקטיביים ככה שאתם יודעים ביחס לכל שאלה אם צדקתם או טעיתם וגם מהי התשובה הנכונה.

עזרה 1-על-1

ניסיון של סטודנטים רבים שלמדו בקורס המקוון הראה שהוא בנוי בצורה כל כך טובה כך שרוב הסטודנטים לא נתקעים עימו, ואפילו לא זקוקים בשאילת שאלות לרוב. מעבר לשאלות שניתן לשאול באופן מקוון, אפשר גם לקבוע שיעור פרטי איתי או אחד מחברי הצוות שלי (בתשלום נוסף).

אפשרויות הרשמה

הכי משתלם

לכל הקורס מראש

כל החלקים

3,482

לאחר הנחה

 ₪ 2,200

לחודש

 ₪ 183

× 12 חודשים

החזר כספי מלא עד 7 ימים *

לפי תנאי הביטול

הרשמה בחלקים

בחלק זה נניח את היסודות, נראה את מבנה העומק המשותף לכל הנושאים במתמטיקה ונתחיל סיבוב ראשון במושגי היסוד שישמשו אותנו לאורך כל הדרך.

עלות: 595

לפרטים

להרשמה לחלק זה

בחלק זה נלמד את המבוא לתורת הקבוצות ופונקציות שמשמשים אותנו בכל תחום במתמטיקה ברמה אקדמית.

עלות: 1,139

לפרטים

ניתן להירשם לחלק זה רק אחרי סיום לימוד חלק א’

בחלק זה נתחיל את העבודה הלוגית שלנו עם תחשיב הפסוקים. נלמד באופן מסודר את השפה הלוגית, את המושגים הבסיסיים השונים, ונתרגל אותם באופן מעמיק. נמשיך עם לימוד מערכת ההוכחה של תחשיב הפסוקים, שגם כן תכלול תרגול רב. מה שנלמד בחלק זה יהווה בסיס לחלק הבא, המתקדם יותר בלוגיקה, אך גם ישמש אותנו בכל קורס מתמטי בתואר.

ניתן להירשם לחלק זה רק לאחר השלמת החלקים הקודמים.

עלות: 821

לפרטים

ניתן להירשם לחלק זה רק לאחר השלמת החלקים הקודמים.

בחלק האחרון של הקורס נמשיך אל עבר הנושאים המתקדמים בלוגיקה עם העיסוק בתחשיב היחסים. תחשיב היחסים ייתן לנו עושר רב יותר מבחינת יכולת הביטוי הלוגית והמתמטית שלנו. נראה את כל יתר הכלים הלוגיים שישמשו אותנו במסגרת כל הוכחה במתמטיקה ונראה גם את היישום של הכללים הללו במסגרת הוכחות מתמטיות.

ניתן להירשם לחלק זה רק לאחר השלמת החלקים הקודמים

עלות: 927

לפרטים

ניתן להירשם לחלק זה רק לאחר השלמת החלקים הקודמים.

מתחילים עם חלק א'

מחיר

 ₪ 595

לחודש

 ₪ 50

× 12 חודשים

יש לך עוד שאלות? הנה התשובות.

שאלות ותשובות

יש לכם שאלה שלא מופיעה? שלחו לי הודעה.

כן ולא.

כן –  בכך שבמהלך הלימודים בקורס יהיו נושאים מהבגרות שנגע בהם, אבל כשאנחנו נעשה זאת זה יהיה לצורך העמקה והצגה של הנושא כבר ברמה אקדמית, ושלא נלמד כמו שצריך בבגרות (לדוגמא, כל הנושא של פונקציות).

לא – במובן שאין המטרה של הקורס לעשות רענון לנושאי המתמטיקה של הבגרות. המטרה של הקורס היא לתת לכם את מה שלא נלמד בבגרות ושהכרחי עבורכם להצלחה בקורסים המתמטיים בתואר. בכל מקרה, רוב הנושאים של הבגרות אינם נדרשים עבור מתמטיקה ברמה אקדמית. מה שחשוב בעיקר ללמוד לקראת לימודי המתמטיקה בתואר נמצא בקורס ההכנה. כן הייתי ממליץ לחזור על טריגונומטריה מהבגרות.

בין כל שיעור יהיה לך תרגול מקיף כך שכל נושא יוטמע. 

לא. במהלך הסמסטר אתם תהיו עמוסים עם קורסים רבים. אם תחכו עד שתרגישו שאתם לא מסתדרים אתם כבר תהיו בפער של כמה שבועות מבחינת החומר; או אז יהיה מוטל עליכם אז לעשות את עבודת ההכנה הזו, ובנוסף להשלים את שהחסרתם. בדיוק בגלל קו מחשבה זה ש”יהיה בסדר” 42% נושרים.

מדובר בקורס דיגיטלי הכולל כ-130 שיעורים של סרטונים מוקלטים. כל שבוע יועלו מקבץ של סרטונים (החל מתחילת אוגוסט) לאתר הקורס בהם תוכלו לצפות בכל זמן שתחפצו ובקצב שלכם. הסרטונים יעלו כולם עד סוף אוקטובר, כך שתספיקו ללמוד את החלק הארי של הדברים עד תחילת הלימודים.

בשיעורים עצמם יהיו תרגולים רבים שמומלץ יהיה לעצור את הסרטון ולפתור בעצמכם לפני צפייה בפתרון. בנוסף, בין השיעורים יהיו שאלונים אמריקאיים כדי לחזור על הנלמד בשיעור. בתום כל שאלון תקבלו משוב באילו שאלות צדקתם ובאילו טעיתם. בנוסף יהיו תרגולים נוספים למעוניינים שמומלץ יהיה לפתורם (הם ללא פתרון).

הקורס בנוי כך שהדברים נבנים מהיסו