האובייקט העיקרי שבו עוסקים באלגברה לינארית הוא מרחב וקטורי. ניתן לשאול כל מיני שאלות אודות מרחבים וקטורים וכן על הקשרים השונים בין מרחבים וקטורים שונים, מה שמכונה לרוב כטרנספורנציות לינאריות או העתקות לינאריות. עוד סוג אובייקט שנשתמשים בו רבות הוא מטריצה. ניתן לבצע פעולות שונות על מטריצה, וניתן גם להשתמש במטריצות כדי לייצג העתקות לינאריות, כמו גם ע”מ לפתור מערכות של משוואות.
ישנו הבדל תהומי בין מתמטיקה תיכונית לזו האקדמית. על הפער הזה לא מגשרת לא מערכת החינוך ולא המערכת האקדמית וזו הסיבה העיקרית למה סטודנטים נכשלים במתמטיקה. נדרשת עבודת הכנה להכיר את העולם המתמטי החדש, ובעיקר לשנות את הגישה – במקום לפתור תרגילים, להוכיח משפטים.
תנאי הכרחי להצלחה בקורס הוא לדעת איך לעבוד באופן פורמלי, איך לקרוא את השפה הלוגית החדשה לכם ואיך לכתוב הוכחות. בקיצור, איך לשחות בעולם החדש הזה. יש לי תוכנית סדורה וברורה שהובלתי אותה כבר מאות סטודנטים להצלחה בקורס.
אין הנחתום מעיד על עיסתו. אז הנה כמה עדויות מאלפי התלמידים שלימדתי.
דירוג גוגל Google
מבוסס על 61 ביקורות
אני מרצה למתמטיקה. לימדתי בחוג להוראת המתמטיקה בסמינר הקיבוצים, בחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית ת”א-יפו ועוד. בעל ניסיון של 15 שנה בהוראת מתמטיקה.
אל תפספסו
הרשמו לניוזלטר המתמטי הכי טוב בארץ
contact at assafmanor.co.il
שינקין 92, גבעתיים
ואחזור אליכם בהקדם
הירשמו לרשימת התפוצה לקבלת כל המאמרים והעידכונים.