הדרך שלך להצלחה

מבוא למתמטיקה מדוברתלתלמידי חטיבה ותיכון

מתמטיקה היא שפה, אז למה שלא נלמד אותה כמו שפה? בקורס “מבוא למתמטיקה מדוברת” תלמדו לעומק את השפה המתמטית כך שהיא ממש תהפוך לשפת-אם עבורכם.

אתם לא מסתדרים
עם המתמטיקה?

זה לא אשמתכם!

במערכת החינוך לא יודעים ללמד מתמטיקה

מדברים שם סינית

מתמטיקה היא שפה. אז למה לא ללמד אותה כמו שפה? במקום זה – זורקים אתכם התלמידים לתוך הטקסט המתמטי בלי הכנה מוקדמת, ואז זה “נשמע כמו סינית”.  אבל זה לא חייב להיות ככה!

אם מלמדים את השפה של המתמטיקה – המתמטיקה מפסיקה להיות סינית.

מעודדים פאסיביות

אתם יושבים בכיתה פאסיביים ומקשיבים למורה מבלי לעשות את הדברים בעצמם. זה כמו שנלך לשיעור שחייה, נשב מחוץ לבריכה ונסתכל על המורה שוחה.

מתרגלים בלי לחשוב

אתם נדרשים לתרגל המון, יותר מדי. נותנים לכם 200 תרגילים פחות או יותר אותו הדבר, עם וריאציות קלות. לא מלמדים אתכם לחשוב, לעבוד עם מושגים. כשלומדים עם מושגים אפשר לתרגל הרבה פחות (עדיין צריך לתרגל), והכי חשוב – אפשר ליישם את מה שלמדנו גם לנושא הבא. 

 

פוגעים בביטחון העצמי

בגלל אופן הלימוד הקלוקל – תלמידים רבים לא מצליחים. במקום שהמערכת תתמקד בלשפר את אופן הלמידה כך שהתלמידים יבינו – היא מתמקדת במיון וסיווג התלמידים.

והתלמידים? הם מתחילים לחשוב שהתווית שהמערכת הטביעה עליהם נכונה, שהם “לא טובים במתמטיקה”, שהם לא מוכשרים לזה. מכאן המסלול לפגיעה בביטחון העצמי נסלל.

אבל זו לא גזרת גורל!

אפשר ללמוד אחרת

מתמטיקה דיסקרטית

בקורס הדיגיטלי שלי

מבוא למתמטיקה מדוברת

תראו דרך אחרת לגמרי ללמוד מתמטיקה

איך ללמוד עם מושגים

כשלומדים עם מושגים – הדברים נהיים קלים. מגלים שנושא חדש שלומדים בעצם דומה מאוד לנושא ישן. צריך לתרגל הרבה פחות ונהנים הרבה יותר.

לדבר מתמטית שוטפת

כשלומדים את את השפה המתמטית לעומקה – הדברים נהיים הרבה יותר פשוטים, וכבר לא מרגישים אבודים.

להנות מהדרך

תכלס, זה הדבר הכי חשוב. כשתהנו מהלימודים (ואתם תהנו – אני מבטיח!) אז הכל נהיה הרבה יותר נחמד. ואז גם מצליחים.

ללמוד ביעילות ומהירות

לומדים שעות על גבי שעות בלי להתקדם?

כשיודעים את השפה המתמטית, וכשיודעים איך ללמוד עם מושגים – אז הלימודים נהיים הרבה יותר מהירים עם הזמן. 

סטנדרט חדש של לימודים

צורת הלימוד בקורס

1
שיעור קצר

חסל סדר שיעורים ארוכים! 

אורך שיעור ממוצע בקורס הוא 18 דקות. זה מאפשר לכם ללמוד נושא קטן ואז ישר לתרגל ולהטמיע את שלמדתם.

2
תרגול אינטרקטיבי

אחרי כל שיעור יש תרגול אינטרקטיבי, כך שתקבלו משוב מידי, ביחס למה צדקתם ומה טעיתם.

3
לשאול שאלות

בעמוד של כל שיעור יש אפשרות לשאלות שאלות.

האם חיבור הוא חילופי?

שאלה מצויינת! בהחלט

4
קהילה לומדת

לקורס קבוצת ווטסאפ שבה חברים כל הסטודנטים בקורס – שם שואלים שאלות, מתייעצים ודוחפים אחד את השני ללמוד באופן הטוב ביותר.

הורים ממליצים

אנט גרודקה
אמא לתלמיד תיכון וסטודנט למדעי המחשב
"הגענו לאסף דרך האתר והמלצות שקראנו באתר. יש לאסף גישה מצויינת לתלמיד עם שיטות לימוד יחודיים אסף מאוד מקצועי הגון ואמין. ממליצים עליו בחום!!"
ענת שפר
"אסף מורה מקצועי מאוד, שניים מילדיי למדו אצלו. מעבר למקצועיות ולאיכות, אסף איש נעים, נחמד, ישר ומשקיען. מומלץ מאוד".
צהלי דרור-גבריאלי
אימא לתלמיד בכיתה ח'
"ארי אף פעם לא "הסתדר" עם מתמטיקה. ככל שחלפו השנים המצב נראה אבוד. היינו כבר אצל מורה פרטית אחת ושניה וכלום לא השתנה. להפתעתי - כבר מהשיעור הראשון אצל אסף ארי יצא נלהב וסקרן. התקשורת בין אסף לארי מעולה ואסף אפשר לארי להבין לעומק את החומר. היום ארי מבין בקלות את החומר הנלמד. הדימוי העצמי השלילי של "לא יכול להבין מתמטיקה, וזהו!" נשאר רחוק מאחור".
זוהר בר-קמה נוימן
אימא לתלמיד כיתה י"ב, 5 יחידות
"הכי טוב שיש. תקשורת מופלאה עם התלמידים. שיטות לימוד אינטלגנטיות. זמין ומדויק. תודה אסף🎈".
עופרה לוינסקי
אימא לתלמידה בכיתה ו'
"מורה מצוין. תקשורת טובה עם הבת שלי. ממליצה בחום".
יוסי כוכבי
אבא לסטודנט למדמ"ח
""אסף בהחלט מורה מצוין שווה את המחיר. מאוד עזר לבן שלי. מקצוען אמיתי . ממליץ בחום!"

וגם התלמידים

עמית גביש
עמית גביש
למד לבגרות 5 יחידות
"מה שאהבתי באסף זה שהוא שם לב נקודתית לבעיה ופענח למה בכלל עשיתי אותה ובכך מונע טעויות בעתיד. הוא שולט בחומר באופן יוצא מן הכלל ורואים שהוא יודע איך להעביר אותו. בקלילות, בנוחות וכיף ללמוד איתו כי הוא מלמד את הנושא בצורה מובנית"
גאיה קטרון
גאיה קטרון
למדה ל-5 יחידות במתמטיקה
"מאוד ממליצה על אסף כמורה. מלמד בצורה ברורה, סבלני, קשוב ונהיר. אסף מאוד עזר לי בהבנה של החומר, ניכר כי הוא נהנה ללמד ומאוד מבין בחומר. מורה מעולה!"
נמרוד נוימן
למד לבגרות 5 יחידות
"אסף מורה מצוין! אני כמה שבועות לפני הבגרות במתמטיקה הגעתי אל אסף לאחר שהתקשרתי במתכונת במתמטיקה וכשהגעתי אליו עם הקשיים שלי הוא הסביר לי איך לפתור את התרגילים בדרך יצירתית מאוד ונוחה. הוא נתן לי את הביטחון ואמר לי שאני אוכל להצליח. לבסוף שיפרתי פי שניים את הציון שלי‎".
ארי גבריאלי
תלמיד כיתה ח'
"אני לומד בכיתה ח', ולפני שהתחלתי ללמוד אצל אסף היה פער בקצב הלמידה שלי לבין הקצב של שאר הכיתה. מאז שהתחלתי ללמוד אצל אסף הרגשתי את הפער הזה מצטמצם ונסגר. היום אני מסתדר עם קצב הלמידה ומבין את החומר שאנחנו לומדים בכיתה הרבה יותר טוב.
גיל קרמין
למד לבגרות 5 יחידות
מורה מעולה, נותן אחלה יחס אישי ומעביר את החומר בצורה ייחודית שעוזרת להבין בצורה פשוטה ועמוקה.
טל אלרון
למד לבגרות 5 יחידות
למדתי איתו ולומד עדיין לקראת הבגרויות ומאז שהתחלתי ללמוד עם אסף אני מרגיש הרבה יותר בטוח בעצמי ובמה שאני יודע בחומר הנלמד ובונוסים בידע המרשים שלו
ליאור ביבי
למדה לבגרות 5 יחידות
המתמטיקה תמיד היה מקצוע שגרם לי לחרדה ולסטרס מאוד גבוהים. אבל כשהתחלתי ללמוד אצל אסף החרדה ירדה ואפילו התחילה התעניינות בנושא. הוא מלמד את המתמטיקה בדרך כל כך פשוטה וזה גורם לך להבין את החומר בצורה טובה יותר. באופן שבו הוא מלמד הכל מובן ולא נשאר שום ספק. חווית הלימוד אצל אסף היא מפרה ומלמדת. אני אישית אוהבת ללמוד אצלו וממליצה בחום לכל מי שרוצה להכיר את המתמטיקה ולהבין את השפה הזו.
נמרוד מנור
למד ל-5 יחידות במתמטיקה (לא קרוב משפחה 🙂 )
"מורה מצוין עם שיטת לימוד מרתקת. מנסיון אישי אני יכול להגיד שמלמידה של שבועיים עם אסף הציונים שלי קפצו ב60 נק, קפיצה שלא ראיתי עם אף מורה אחר. אני ממליץ מאוד על השיעורים עם אסף"
יעל שוהם
למדה לבגרות 5 יחידות
אסף הוא מורה מעולה! הוא מקשיב ומסביר כל דבר (גם הקטן ביותר) על מנת שהתלמיד יממש את היכולות שלו בעזרת הבנה מעמיקה של המתמטיקה. אני ממליצה עליו בחום לכל תלמיד!
דרור שפר
תלמיד כיתה ח'
"היה לי מאוד קשה בכל הקשור למתמטיקה, ואז גיליתי את אסף. ממליץ בחום".
רומי שרון
למדה לבגרות 5 יחדיות
"הרגשתי שההצלחה שלי באמת חשובה לו. אין לי ספק שללא השיעורים לא הייתי מגיעה לאותם הישגים. אני מאוד ממליצה עליו בתור מורה"
גבריאלה רוזנברג
למדה לבגרות 5 יחידות
"בזכות ההבנה לעומק של הדברים, התקבלתי ללימודים אקדמיים! תודה רבה רבה אסף!"

נעים להכיר

אסף מנור

מרצה למתמטיקה ויזם. בעל ניסיון עשיר של מעל 15 שנים בהוראת מתמטיקה, לאלפי סטודנטים ותלמידים. הוא לימד בחוג להוראת מתמטיקה בסמינר הקיבוצים ובחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו. 

את שיטת הלימוד הייחודית שלו הוא פיתח לאורך 10 השנים האחרונות תוך כדי מחקר והוראה ובדיקתה עם אלפי סטודנטים.

הוא חבר בעמותת תפס”ן ששמה למטרתה לטפל בנוער נושר וכן גם מתנדב בפרויקט עמי”טים למדע לחיבור של ילדים משכבות מוחלשות לחשיבה ועשייה מדעית.

הדרך להצלחה מתחילה כאן

בואו נעשה את זה

מבוא למתמטיקה מדוברת

מחיר מיוחד

750 ₪

שאלות ותשובות

כן, רק בלי בלאגן והבלבול המתלווה אליהם, ע”י שימוש במסגרת מושגית שנותנת לתלמידים אוריינות מתמטית ואפשרות להתמצאות בעולם המתמטי.

כן, מי שמצטיין ילמד את הדברים עוד יותר לעומקם.

לא. המתמטיקה היא אחת. אם יהיה שוני בלימוד בין מתמטיקה מדוברת לבין הלימודים בבית הספר, אזי התלמיד ידע את ההבדל ומדוע מה שנלמד בבית הספר הוא טעות.

כן, הלימודים בנויים באופן מדורג כך שכל דבר נבנה אחד על גבי השני.